100 % SĖKMĖS RODIKLIS | PINIGU GRAZINIMO GARANTIJA | EXPRESS PRISTATYMAS

Kaip prižiūrėti EGR vožtuvą?

Kas yra EGR vožtuvas?

EGR vožtuvas, sutrumpintas iš išmetamųjų dujų recirkuliacijos, yra esminis variklio išmetamųjų teršalų kontrolės sistemos komponentas. Jis skirtas sumažinti NOx (azoto oksidų) išmetimą, susidarantį deginant degalus vidaus degimo varikliuose.

EGR vožtuvo veikimas yra gana paprastas. Tai leidžia dalį išmetamųjų dujų, gaunamų iš išmetimo kolektoriaus, nukreipti į įsiurbimo kolektorių. Tai reiškia, kad šios dujos grąžinamos į variklį, o ne išleidžiamos į atmosferą. Vėl patekęs šias išmetamąsias dujas į degimo kamerą, EGR vožtuvas sumažina degimui skirto deguonies kiekį, o tai sumažina degimo temperatūrą. O kadangi NOx susidaro dideli kiekiai esant aukštai temperatūrai, sumažinus degimo temperatūrą labai sumažėja NOx emisija.

EGR vožtuvai yra daugelyje šiuolaikinių variklių ir yra reguliuojami variklio valdymo bloko. EGR vožtuvai gali būti aušinami arba neaušinami, o aušinami vožtuvai paprastai yra efektyvesni, nes padeda sumažinti išmetamųjų dujų temperatūrą prieš jas vėl įleidžiant į variklį.
Nors EGR vožtuvai yra būtini norint sumažinti NOx emisiją, jie taip pat gali turėti įtakos variklio veikimui. Nukreipdamas kai kurias išmetamąsias dujas, EGR vožtuvas sumažina degimui skirto šviežio oro kiekį, todėl gali sumažėti variklio galia ir našumas. Todėl varikliai su EGR vožtuvais turi būti suprojektuoti taip, kad kompensuotų šį galios praradimą, pavyzdžiui, naudojant turbokompresorių, kad padidintų oro slėgį variklyje.

Kur yra EGR vožtuvas?

Net jei esate naujokas mechanikos srityje, nėra sunku nustatyti variklio EGR vožtuvą. Galite sutelkti dėmesį į tam tikrus elementus, kad galėtumėte tai pastebėti.
EGR vožtuvas paprastai yra komponentas, esantis variklio šone, šalia išmetimo ir įsiurbimo kolektoriaus. Tai gali atrodyti kaip maža metalinė arba plastikinė dėžutė su prie jos prijungtais vamzdžiais. Vamzdžiai gali būti metaliniai arba guminiai ir jungiami prie išmetimo ir įsiurbimo kolektorių.
EGR vožtuvą taip pat galima atpažinti pagal jo etiketę. Jei turite prieigą prie techninės dokumentacijos arba savininko vadovo, galite rasti EGR vožtuvo iliustraciją arba aprašymą, kuris padės jums jį rasti.

Kodėl turėčiau reguliariai valyti savo automobilio EGR vožtuvą?

Užsikimšęs EGR vožtuvas gali sukelti daug variklio problemų, įskaitant sumažėjusį veikimą ir padidėjusį išmetamųjų teršalų kiekį.
EGR vožtuvo užsikimšimas atsiranda dėl išmetamųjų dujų susikaupusių anglies nuosėdų. Jei šios nuosėdos nepašalinamos, jos gali užkimšti EGR vožtuvą, dėl to gali sumažėti išmetamųjų dujų srautas ir dėl to sumažėti EGR vožtuvo efektyvumas. Dėl to gali padidėti NOx emisija, o tai yra viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl iš pradžių buvo sumontuotas EGR vožtuvas.

Be to, užsikimšęs EGR vožtuvas taip pat gali sukelti variklio uždegimo sutrikimus, sumažėti variklio galia, padidėti degalų sąnaudos ir netgi visiškai išjungti variklį. Šie simptomai atsiranda dėl nepakankamo kuro degimo, kurį sukelia degimui tinkamo gryno oro trūkumas.
Galiausiai, užsikimšęs EGR vožtuvas gali pažeisti kitus išmetamųjų teršalų kontrolės sistemos komponentus, tokius kaip katalizatoriai ir dyzelino kietųjų dalelių filtrai. Dėl to ilgainiui gali padidėti remonto ir priežiūros išlaidos.

Trumpai tariant, būtina reguliariai valyti EGR vožtuvą, kad būtų užtikrintas tinkamas jo veikimas ir sumažintas teršalų išmetimas, taip pat išsaugotas variklio veikimas ir ilgaamžiškumas. 

Kada turėčiau išvalyti EGR vožtuvą?

EGR vožtuvo valymo dažnumas gali skirtis priklausomai nuo kelių veiksnių, tokių kaip važiavimo tipas, nuvažiuota rida ir naudojamų degalų kokybė.
Paprastai gamintojai rekomenduoja valyti EGR vožtuvą kas 30 000–50 000 km. Tačiau jei važiuojate daugiausia mieste arba intensyvaus eismo vietose, dėl dažno variklio užvedimo ir išjungimo EGR vožtuvas gali užsikimšti greičiau.
Jei pastebėjote tokius simptomus kaip variklio uždegimas, padidėjęs degalų rida arba galios praradimas, EGR vožtuvas gali būti užsikimšęs ir jį reikia valyti dažniau.
Be to, svarbu pažymėti, kad kai kuriuose automobilių modeliuose yra įmontuotos automatinės EGR vožtuvo valymo sistemos, kurios gali pailginti EGR vožtuvo tarnavimo laiką. Todėl svarbu remtis savininko vadove, kad sužinotumėte rekomenduojamą jūsų transporto priemonės valymo dažnumą.

Koks yra geriausias mano automobilio EGR vožtuvo valiklis?

Rinkoje jų yra daug, tačiau „No Leaky“ EGR vožtuvų valiklis neabejotinai yra vienas geriausių. Jis specialiai sukurtas taip, kad išvengtų anglies nuosėdų ir pašalintų jas ant EGR vožtuvo, jo nereikia išardyti.

Be to, šis valiklis žymiai sumažina jūsų transporto priemonės dujų išmetimą efektyviai atkurdamas oro cirkuliaciją į degimo kamerą, o tai užtikrina tobulą degimą. Tai taip pat gali užkirsti kelią per dideliam degalų suvartojimui ir priešlaikiniam EGR vožtuvo pakeitimui, o tai ilgainiui gali žymiai sutaupyti.
Šis EGR vožtuvų valiklis taip pat suderinamas su įvairiais varikliais, nesvarbu, ar juose yra turbo, katalizinis konverteris ar kietųjų dalelių filtras, todėl jis yra universalus pasirinkimas daugeliui transporto priemonių savininkų.
Apskritai, jei ieškote veiksmingo ir lengvai naudojamo EGR vožtuvo valiklio, No Leaky EGR vožtuvų valiklis yra patikimas pasirinkimas, kuris gali padėti išlaikyti gerą variklio būklę ir sumažinti transporto priemonės išmetamųjų teršalų kiekį.